subota, 28. studenoga 2009.

Važno ili nevažno… pitanje je sada. :)

Vjerojatno zvučim nevjerojatno, ali kao što sam prije rekla, nismo tipični roditelji i želimo ostalim roditeljima i budućim roditeljima pokazati da se djeca mogu odgajati na drugačiji način. Sve na Zemlji funkcionira u savršenom redu. Mi ga možda ne vidimo jer ne obraćamo pažnju i na onaj dio koji nam se često skriva iza činjenica koje su stavljene u prvi plan. Ali u životu i u Svemiru je najvažnija međusobna suradnja. Sve životinje surađuju s prirodom i od nje dobivaju sve ono što im je potrebno da bi preživjele. Svi mesojedi ubijaju samo onu količinu mesa tj. živih bića koliko im je potrebno da bi prehranili sebe i svoju obitelj. Čovjek je jedina životinja koja ubija iz sporta. Nemojte me krivo shvatiti, ne zagovaram ni vegetarijanstvo niti isključivo konzumiranje mesa, već smatram da je važno u organizmu postići mjeru i ravnotežu. Znači, najvažnije je slušati što organizam u određenom trenutku želi i to mu jednostavno dati. Međutim, kako smo mi bića koja često primaju informacije i od ljudi oko sebe, treba razlučiti točno što je naša želja, a što želja koju smo slučajno "pokupili" od nekog drugog. Ali to je tema za neku drugu priču. Kada smo već kod hrane, puno se priča o tome što je zdravo, a što nije. Možda je izuzetno pozitivno i negativno činjenica što sam završila Prehrambeno biotehnološki Fakultet, pa eto, imam tu prednost da znam što i prije svega kako, se rade prehrambeni proizvodi koje mi ovih dana konzumiramo. Prije svega, opet bi htjela napomenuti da nisam zadrta i ja pojedem slatko i slano i čak majonezu, ali kada to učinim ipak želim da je to nešto što sam ja pripremila i u što znam točno što sam stavila. Ako ćemo ići do samog izvora što je zdravo, a što nije, onda bi bilo najbolje da naučimo živjeti ne konzumirajući hranu već živjeti od primarnog izvora, a to je Sunce. Upravo zato vegetarijanci i konzumiraju samo proizvode biljnog podrijetla (izuzev onih koji su lakto-ovo vegetarijanci, pa uz povrće jedu i jaja i mlijeko i mliječne proizvode) jer povrće i voće direktno upija sunčevu energiju. Na taj način oni konzumiraju hranu drugog izvora. Životinje koje konzumiraju to voće i povrće predstavlja treći izvor itd. Muž i ja smo tijekom ljeta redovito gledali u Sunce ujutro i navečer. Penjali bi se na zgradu i prisustvovali rađanju i "umiranju" Sunca. Ne samo da se nakon tih 15 min osjećate preporođeno, svaku umor kojega ste imali nestao je, ulazite u jednu kontinuiranu i svjesnu meditaciju, već na grad gledate drugim očima. Vidite ga dok je još uspavan i dok manične misli vaših sugrađana nisu još počele svoj tijek. Znala sam sjediti na krovu i uživati u prvim toplim dodirima sunca na koži. Tada sam osjetila koliko smo voljeni. I dok ga istovremeno zaboravimo i doživljavamo zdravo za gotovo ono svaki dan izlazi i grije nas bez obzira bili mi dobre ili loše volje, svjesni ili nesvjesni njegovog postojanja. Shvatila sam tada što znači bezgranično voljeti sve oko sebe. To je kao kada majka pogleda dijete u kolijevci i voli ga svim svojim srcem.

1 komentar(a):

Mare "Moralna Vertikala" kaže...

Lijepo... :)
A danas je pravi dan za sun gazing :)) Veselim se!!!

Objavi komentar