srijeda, 9. prosinca 2009.

Mirni snovi

Ja sam u međuvremenu otkrila najbolji napitak za pojačavanje imunološkog sustava, a zove se Acidosalus. Kako u trudnoći nemam baš potrebe za slatkim (mislim, ok, mogu pojesti kolač, ali ne patim za njim, niti imam napadaje želje), dok za kiselim, gorkim ili slanim slinim, ovaj napitak me oduševio. Svatko tko ga je pio ili jeo jer je toliko gust da nema šanse da ga se popije jer već samo „izlijevanje“ u šalicu traži lupanje po boci, reći će da je to nešto posebno. Radi se o visoko koncentriranoj kulturi laktobacila koji su i prirodno prisutni u našem organizmu. Radije konzumiram tako nešto nego bilo kakve lijekove ili injekcije.
Tko me god nazove komentira da ne bih trebala uopće izlaziti iz stana zbog ove svinjske gripe koja hara. Kako sam prije imala kontakta sa farmaceutskom industrijom i kako sam pratila sve oko tzv. epidemije ptičje gripe, primjećujem da mi je i ova priča prilično slična. Jer kada ljudima u ovoj krizi oduzmete posao, i možemo reći donekle neku sigurnost u kojoj su bili uljuljkani ovih nekoliko godina, a ostane im samo zdravlje koje im postaje najvažnije. Kako je strah ono čime se ljude može najviše kontrolirati tako je strah od bolesti koja može dovesti i do smrti, ultimativni gumb za kontrolu. A činjenica da smo uz to i testni hrčci za novi lijek je još dodatno pogoršavaju čitavu ovu priču. Ljudi u strahu napravit će sve samo da se ne razbole, davat će novce i novce za „čudesni“ lijek koji će ih zaštiti. Ljudi kada su očajni dat će i zadnje novce samo da se ne razbole. Iskorištavati tu njihovu slabu točku je vrlo nisko. Ali opet, sve je to igra i što si pojedinac dozvoli da mu se događa je njegova vlastita volja. Ili će se prepustiti valu da vas nosi ili će početi obratiti pažnju na stvari oko sebe.
Strah je ono iskonsko što se nalazi u korijenu svakog „problema“ kojega bilo tko ima. Strah ograničava i sužava naše mogućnosti i zbog njega ponašamo se kao riba u jatu koja pliva za drugima ili kao ovca u krdu. Treba izaći iz okvira koje nam društvo postavlja jer ćemo na kraju završiti kao likovi iz Matrixa. Crvena ili plava pilula? Odaberite… :) Tako je svejedno koja je koja. :)

0 komentar(a):

Objavi komentar