nedjelja, 22. studenoga 2009.

Voda je izvor života

Kako se čini, moje priče su vrlo tražene jer mi je upravo sada jedna frendica napomenula da se izvolim uhvatiti pera (tj. kompa) i da napišem još nešto. :) Čini se da su ova moja razmišljanja interesantna… pa ako jesu, ajde ljudi napišite nešto. :P
Evo jučer sam malo pisala o tome što je po mom mišljenju porod i kako ga ja vidim. Mnoge žene će mi odgovoriti da je to sve lijepo, ali da ćemo vidjeti tamo u 5 mj. kada rodim. I opet kažem da nitko od nas nije statistika i da sve u životu teče kako MI to želimo. Mnoge knjige su napisane o tome kako smo mi ti koji stvaraju svoju sudbinu, ali toga nismo svjesni. Stvaramo ju svojim djelovanjem i odlukama, ali ono što je najvažnije, stvaramo ju svojim mislima i razmišljanjima. Međutim, teško je to uopće shvatiti i prihvatiti. Kada sam o tome pričala nekim svojim prijateljima, tek nekolicina njih je to prihvatila kao nešto što je moguće. Evo ovako, čovjek u tijelu ima više od 70% tekućine tj. vode i što je interesantno da isti taj postotak vode prekriva i našu planetu Zemlju (As above, so below!!). A svi mi znamo da je voda izuzetan vodič. Ne znam tko još nije čuo za Masaru Emoto-a i njegovu knjigu "Messages from Water". Za one koji nisu čuli, ukratko ću ponoviti, a za one koji jesu… ponavljanje je majka mudrosti. Puna sam danas ovih izreka. :)
Voda je u nama i kola kroz nas, ali voda je svuda oko nas. Kada zamrznemo vodu ili kada promotrimo snježnu pahuljicu koja pada, vidimo da dolazi u kristalnoj strukturi. Kako smo mi kao živa bića povezani uz vodu i njenu kvalitetu (bilo da se radi o tekućini koja kola našim tijelom ili se radi o vodi koja je oko nas i koja nam omogućuje da normalno funkcioniramo), M. E. je pokazao kroz svoj rad da ljudska vibracija energije, misli, riječi, ideja itd. utječe na molekularnu strukturu vode. Voda je izvor života na Zemlji i vrlo je važna kako za nas tako i za sve oblike života. Naše tijelo je poput spužve i ono je sastavljeno od milijuna stanica koje sadržavaju tekućinu. Voda u svom fizikalnom obliku se lako prilagođava svakom okruženju u kojem se nalazi. Promjenom tog oblika ne mijenja se samo vizualno (voda – para – led) već se i njena molekularna struktura mijenja. Energija ili vibracija okoline može promijeniti molekularnu strukturu vode. Na taj način voda vizualno i molekularno reflektira okolinu u kojoj se nalazi. M. E. je vizualno dokumentirao ove molekularne promjene uz pomoć fotografije. Zamrznuo je kapljicu vode i proučavao ju pod specijalnim mikroskopom. Otkrio je razlike u kristalnoj strukturi vode koja je uzeta iz različitih izvora na planetu i pod različitim okolnostima. Voda koja je uzeta iz netaknutih izvora, kada se smrzne, formira predivne geometrijske dizajne u svojoj kristalnoj strukturi. Onečišćena industrijska voda, voda koja je uzeta iz vrlo naseljenih područja ili voda iz pipe pokazuje iskrivljenu kristalnu strukturu. Nakon toga M. E. je pokušao vidjeti kako misli i riječi utječu na formaciju kristala i to tako što je jednostavno napisao na komad papira neku riječ i zatim taj komad papira zalijepio na flašu u kojoj je bila voda. Nakon što je to odstajalo preko noći, voda je smrznuta i fotografirana. Otkriveno je da se voda na koju se ovako utjecalo, vratila u svoju originalnu formu. Na ovaj način naše stanice mogu maksimalno apsorbirati vlagu tj. vodu što je i ključno u liječenju, te održavanju zdravlja i vitalnosti. Znači nakon što je papirić sa ispisanim riječima kao što su VOLIM TE, HVALA, LJUBAV I ZAHVALNOST itd nalijepio na flašu punu destilirane vode, vidio je da je ta voda, iz jedne totalno nedefinirane i nepravilne strukture u kojoj čak nije niti formirala kristale, stvorila nakon određenog vremena predivne kristalne oblike. Isto tako, pisanjem riječi MRZIM TE, ZLO MI JE OD TEBE, UBIT ĆU TE, voda nije uopće imala kristalnu strukturu. Mislim da ima dosta informacija o ovome na internetu, samo treba progooglati. :)
No, ja se želim vratiti na onu činjenicu da je naše tijelo stvoreno od 70% (i neki kažu i više) vode i kada uzmete u obzir sve što je tu M. E. pokazao da se događa s vodom, zamislite si kako vaše misli mogu utjecati na vodu koja je u nama. A sada, zamislite si da ste trudni i da svu tu tekućinu dijelite s tim savršenim malim bićem u sebi. Kako naše misli mogu biti snažne. Kada bi ih samo mogli znati kontrolirati i usmjeriti na jedan cilj. Kako bi tek onda mogli stvarati i samo poželjeti nešto i da je to odmah tu. Pa gdje bi nam bio kraj. :)

0 komentar(a):

Objavi komentar